poniedziałek, 19 kwietnia 2010

To już minął rok...

...odkąd niepewną stopą wkroczyłam na blogowe ścieżki.
Przyznam, że miałam wiele oporów przed założeniem swojego bloga. Nie bardzo wiedziałam nawet z czym to się je. Po prostu nie znałam tego świata. I dlatego bardzo sceptycznie podchodziłam do kolejnych prób przekonywania mnie do tego kroku przez moją serdeczną koleżankę Maję. Z całą pewnością gdyby nie Maja, do dzisiaj nie posmakowałabym tej przygody. Muszę przyznać, że się zawzięła na mnie i  niestrudzenie wierciła dziurę w brzuchu ...aż w końcu podstępem zmobilizowała mnie do współtworzenia tego wirtualnego świata.  Namówiła na wspólne wyszywanie białej porcelany. I tak to się zaczęło :)
Zaczynałam na WordPressie, ale długo nie zagrzałam tam miejsca. Szybko zdecydowałam się na przeprowadzkę i po miesiącu zameldowałam się już na Blogspocie, gdzie zapuściłam korzonki na dobre... jak widać :)
Mój sceptycyzm  zginął niezauważenie, bo dość szybko mogłam się przekonać o zaletach blogowania. Poznałam mnóstwo fantastycznych miejsc  tworzonych przez niezwykle kreatywne i zdolne osoby. Są dla mnie kopalnią inspiracji. Mam cichą nadzieję, że tworząc swój kącik czasem udaje mi się odwzajemnić i zainspirować innych. Bo chyba o to tu chodzi w tym naszym blogowaniu. Bezcenną wartością są dla mnie nowe znajomości. Poznałam tak wiele wspaniałych dziewczyn. Z niektórymi udało mi się spotkać w realu. Za każdym razem była to dla mnie wielka przyjemność ...mam nadzieję, że choć w części obustronna.
Tymczasem zapraszam na kawkę i słodkości.
Z okazji mojego roczku, chcąc serdecznie podziękować za tak miłe wspólne blogowanie częstuję Was słodkimi serduszkami.


Oto zasady mojego rocznicowego candy.
Spośród osób, które pozostawią komentarz pod tym wpisem i umieszczą zalinkowaną informację o moim candy na bocznym pasku swojego bloga ,wylosuję trzy,  do których polecą moje serca.
Osoby, które nie prowadzą swojego bloga, ale choć od czasu do czasu komentują moje prace, również mogą brać udział w tym candy. Oczywiście jeśli ktoś dopiero teraz trafi w moje progi i pozostanie ich częstym gościem również może z czystym sumieniem się wpisywać na listę chętnych :)

Ponieważ zbliżam się do setnego wpisu, to postanowiłam, że właśnie ten szczególny setny będzie ogłoszeniem wyników losowania rocznicowych słodkości.





Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie w smutnym dziś dla mnie kolorze blue...a wszystko przez tą chmurę pyłów wulkanicznych ... ech, muszę utopić smuteczki... :(

142 komentarze:

  1. nieśmiało ustawiam się w kolejce :)
    serduszka piękne , z chęcią bym jedno przygarnęła :)
    pozdrawiam i życzę wytrwania w pisaniu na kolejny rok i dłużej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te serduszka, bardzo orginalne. Miło tu u Ciebie:) pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję owocnego roczku na blogu, dobrze,że uleglaś namowom :), dzięki temu mogłam i ja zobaczyć Twoją twórczość. Prace masz godne podziwu. życzę Ci kolejnych lat blogowania i wspaniałych owoców swojej pracy :)Serducha są śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie jakbym czytała o swoim blogu,miałaś podobne początki jak ja i u mnie też minął roczek i niebawem setny post.Dokładnie tak samo miałam zorganizować rozdawnictwo,ale jeszcze chwilkę poczekam.Twoje hafty na serduszkach są słodkie,takie urocze,chętnie je przygarnę.Ja zaczęłam podczytywać twojego bloga jakiś czas temu zafascynowana twoimi morskimi opowieściami.Bardzo lubię te wasze podróże i do tego twoje zdolne rączki,które tyle potrafią! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. GRATULUJĘ WYTRWAŁOŚCI!!!
    Komentuję nie dla serduszka (choć piękne są), ale z sympatii dla Ciebie i Twoich dzieł.Ewa
    PS.Hani blog też podglądam - zdolne masz dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  6. no cóż w świecie blogów jestem dopiero od miesiąca,własnego nie posiadam-więc nie mam szans na cukiereczek ale i tak życzę ci kolejnej setki!!!-minimum!!A twoje prace są tak piękne,że mogę powiedzieć tylko tyle:podziękowania dla Majki,że Cię namówiła!! powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  7. sto lat, sto lat! Z okazji pierwszej rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromnie gratuluje roczku! Zaglądam wprawdzie do ciebie dopiero od kilku miesięcy, ale właśnie wtedy również "odkryłam" cały ten blogowy świat i odważyłam się pokazywać swoje rzeczy. ;)) Pozdrawiam i również ustawiam się w kolejce po śliczne serducha. Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat:)
    Życzenia ode mnie będą dwojakie:
    - Tobie Mamo stałych i wiernych czytelników i kolejnych szalonych pomysłów inspirujących innych.
    - Wam Drogie Czytelniczki i Czytelicy inspiracji i wielu pozytywnych zaskoczek płynących z tego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozpieszczasz nas Penelopo - dwa cukierasy w jednym miesiącu:) To i ja się ustawię w kolejce, a co?
    Buziolki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wytrwalosci w blogowaniu,jestem pod wrazeniem.Ja niedawno zaczelam,i mam nadzieje ze do setnego tez dotrwam.
    Slodkie cukierasy rozdajesz wiec ustawiam sie w kolejce.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę Ci powiedzieć, że bez Twojego bloga ten światek blogowy byłby o wiele uboższy. Cieszę się, że rok temu zdecydowałaś się zaistnieć w tym "świecie blogów". A po takie słodkości chętnie się ustawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. PIekne serduszka ale juz ustawiłam się do CIEBIE w kolejce to chyba nie będę aż taka pazerna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję serdecznie wytrwałości w pisaniu bloga, ale przede wszystkim kreatywnego umysłu i pracowitych rąk - za każdym razem, gdy tu zaglądam, zachwycam się ogromnie! :) Życzę Ci uśmiechu, mimo tej chmury pyłów :*
    Ps. Oczywiście poluję na serduszka - ja nie umiem haftować wstążeczkami i posiadanie takiego cudeńka byłoby wielką przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  15. Penelopo,wszystkiego najlepszego z okazji roczku.
    Serduszka piękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję roczku i sto lat blogowi !
    A serduszka urocze :-) Z przyjemnością bym przygarnęła jedno- z wielką przyjemnością.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam w gronie roczkujących! :) Gratuluję :))) i chcę powiedzieć, że baaaardzo się cieszę, ze mogłam Cię poznać choć tylko wirtualnie (póki co :P ) lubię bardzo tu zaglądać bo tak jak piszesz wiele tu inspiracji i cuda na kiju :)))

    A serca chwyciły mnie za serce! Przepiękny ten haft wstązeczkowy wiec nie ma co, stoję w kolejce :))

    P.S. U nas na szczęscie nie widać żadnych pyłów! niebo jest piękne i słoneczne a mówili, że właśnie w zachodniopomorskim ma być kiepsko... w Norwegii zaś licho, mój mężu mówi że z rana im śnieg pada... :/ i ja mam się tam przeprowadzić? jak w Pl taka piękna wiosna o tej porze :)))
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę następnych 100, 200, 300 aż do 1000 albo więcej ;-) postów.
    bardzo miło mi się u Ciebie bywa ;-)

    Oczywiście chętnie przygarnę wykonane przez Ciebie serduszko.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  19. Myszo, pamiętam jak zaczynałaś blogowanie i jak mnie namawiałyście...Tobie minął już rok tej zabawy, ja dopiero zaczynam. Gratuluję ci serdecznie i mam nadzieję, że ciągle będę miała możliwość zaglądać do ciebie :)
    Serduszka urocze! Jesteś tak wszechstronną osobą !!! Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję roczka! :)
    Niejednokrotnie miałam już ochotę zaprzestać szycia i dać sobie spokój, ale jak tak właśnie poodwiedzam wasze blogi to tak się nakręcam, że znowu nabieram ochoty, aby coś udziubkac i tutaj się zgadzam w pełni z Tobą Penelopo, że blogowanie i zaglądanie do innych jest motywujące i inspirujące. Tutaj lubię przychodzić z tego właśnie powodu jak również dlatego, iż lubię "Cię" czytać :) Czasami się czuję jak przedszkolak w porównaniu do niektórych już magistrów w tym co robicie, ale dziubkam i mam nadzieję dziubkac będę :) Zapisuję się w kolejce bo serducha, ojoj urzekły mnie- piękne! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. Och, mieć coś Twojego......, byłoby super:)ustawiam się więc... A Tobie gratuluję roczku, i setnego posta....i życzę wielu kolejnych lat blogowania, nieustannej weny i częstego o niej informowania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję rocznicy! Dobrze, że dałaś się namówić, bo tworzysz bardzo inspirujące miejsce w tym blogowym światku. Kolejnych równie udanych lat blogowania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem tu pierwszy raz i już się zakochałam w Twoich pracach... moja przygoda z blogiem i małym rękodziełem dopiero się zaczęła (jestem w tym tak zielona, że nawet nie do końca wiem, co to jest to candy:(), ale wymarzyłam sobie, żeby być tak wytrwała, jak Ty, czego Tobie gratuluję i szczerze podziwiam :) i z ogromną chęcią umieszczę Twojego linka u siebie, bo zaglądać planuję tu często :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję roczku blogowego i życzę dalszych owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Penelopo bardzo się cieszę, że rok temu nie zrezygnowałaś i dzielnie dzieliłaś się z nami swoimi wytworami :) Tak jak pisałaś jest to kopalnia inspiracji dla mnie :) Twórz dalej!!
    Uściski wysyłam! nie smutaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomyślności życzę przez następne lata blogowania. Cieszę się, że dzięki blogowi mogłam poznać tak uzdolnioną dziewczynę !

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja gratuluję roczku :) Zaglądam tu często, tylko jakoś zwykle nie komentuję. W kolejce się nie ustawiam, mimo że serduszka piękne :) Niech pozostaną dla stałych zaglądaczy. Życzę kolejnego owocnego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. gratulacje :) dobrze, że dałaś się namówić na blogowanie, bo dzięki temu my, zaglądacze, możemy cieszyć oko tym, co robisz :)
    serduszka cudne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję roczku i życzę kolejnych pięknych,twórczych, wpisów. Serduszka są cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj, duża by to były strata dla świata, gdybyś się rok temu nie dała namówić na pisanie! większość rzeczy, które pokazujesz jest dla mnie wykonawczo niedostępna z powodu braku talentów;) ale i tak zaglądam ponapawać się ich pięknem. A co do Candy to sama zdecyduj, czy się kwalifikuję (Na wszelki wypadek link jednak u mnie będzie;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam

    Już roczek osiągnięty a mój pyszczek z powodu
    przepięknych poduszeczek uśmiechnięty.

    wara@poczta.forward.pl

    pozdrawiam
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  32. Penelopo miło jest gościć u Ciebie i życzę sobie ( jako czytającej )i Tobie kolejnego roczku blogowania.

    A serduszko bardzo chętnie przygarnę, jest takie słodziusie (uwielbiam wszystkie słodkości) i delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  33. Penelopo, przyjmij i ode mnie szczere uściski z okazji rocznicy. Życzę Ci przede wszystkim wytrwałości, bo Twoje posty to prezent dla nas, odwiedzających twój blog. I ogromna inspiracja, bo to, co tworzysz jest niezwykle urokliwe. Tak jak te serduszka, po które ustawiam się oczywiście w kolejce.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Penelopo! Cieszę się, że kiedyś tam trafiłam na Twojego bloga i w ten sposób mogłam poznać Ciebie, Twoją wspaniałą Rodzinę i Twój talent!
    Życzę Ci kolejnych "setek".

    Staję w kolejce licząc po cichu na łut szczęścia :-)
    Informacja u mnie na blogu po lewej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję wytrwałości, a Mai należą się podziękowania, za to że jest "podstępna" i potrafi wiercić dziury w brzuchu. ((:
    Piękne, romantyczne serduszka.

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję i dziękuję, bo ogromnie lubię tu do Ciebie zaglądać. Tworzysz piękne rzeczy i ślicznie je nam pokazujesz. Życzę Ci kolejnego takiego roczku :) A serducha prześliczne ... nie często biorę udział w candy, bo i moje szczęście w tym względzie jest znikome, ale tym razem skuszę się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Myszko, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga, niebawem i mój skończy roczek:)
    Serduszka znakomite, byłabym niezmiernie szczęśliwa, gdyby mnie jedno z nich przypadło:)))
    Z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię do Ciebie zaglądać ,popatrzec na cudeńka , ktore tworzysz i poczytac "posty z charakterem.Zyczę Tobie mnóstwa fantazji i pomysłow,które bedziemy chętnie podziwiac i chwalic.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mam szczęścia... w losowaniach, ale nie wybaczyłabym sobie gdybym nie stanęła w ogonku. Info za chwilę umieszczę u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję rocznicy!
    Dalszego radosnego blogowania życzę!
    Chętnie się wpiszę ... dla tej cudownej ważki na jednym z pięknych serduszek warto poczekać ... a może .... .
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję! Aż nie do uwierzenia jest, że to raptem mały roczek stuknął blogowi. Jest on tak prowadzony jakby miał co najmniej parę lat hahaha

    http://szyjemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Sto lat, sto lat! Niech nam żyje i rośnie w nowe, zawsze inspirujące wpisy. Za rok też tu będę :)
    A kolejka po serduszka jest dowodem na Twój sukces w blogowaniu, Penelopo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Rozgościłam się u Ciebie na dobre, więc żaden wpis mi nie umyka. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych tak wspaniałych i inspirujących pomysłów. Oczywiście nie przepuszczę okazji - serducha wspaniałe, a to z ważką to bym najchętniej teraz-zaraz przygarnęła. Och i te hafciki i te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratulacje z okazji 1roczku.Zapisuję się na te słodkie serducha choć jeszcze nigdy nic mi się nie udało wygrać :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Na pewno mi się nie uda, ale ustawiam się w kolejce.Gratuluję rocznicy i proszę pisz dalej. Buziaki. - wyjec

    OdpowiedzUsuń
  46. Takie szczęścia omijają mnie szerokim łukiem ale spróbuję.Z wielką przyjemnością tu zaglądam i życzę wielu inspiracji bo tworzysz wspaniałe rzeczy.Pozdrawiam!AnnamariA

    OdpowiedzUsuń
  47. Happy 1st Birthday!!!
    Takie serducho to z chęcią bym przytuliła:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie pierwszy raz goszczę u Ciebie, komentarzy nie wystawiam lubię podziwiać w milczeniu. Ale byłoby grzechem nie startować do takich piękności.Anka

    OdpowiedzUsuń
  49. W dniu Jubileuszu bloga ,
    Moc najserdeczniejszych
    Życzeń, dużo szczęścia,
    Zdrowia, spełnienia
    Wszystkich marzeń
    życzy...

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku!:)
    Dzień bez wpadnięcia do Ciebie to dzień stracony:)
    Serduszka są wspaniałe i z wielką chęcią wezmę udział w zabawie.
    Miłego popołudnia życzę i wiosennego nastroju:)))

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo się cieszę że trafiłam tu już jakiś czas temu, bardzo lubię tu zaglądać i zapoznawać się z Tobą z każdym postem :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratulację z okazji rocznicy!!! Chętnie się ustawię w kolejce po Twoje cudne serducho. Jestem zauroczona haftem, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  53. Serduszka są urocze.
    Gratuluję roczku i setki i życzę co by Cię wena, pomysły, chęci oraz radość życia nigdy na dłużej nie opuszczały.
    Mam nadzieję, że ja również dotrwam roczku i tych kolejnych, których i Tobie serdecznie życzę

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale mnie ucieszył Twój komentarz! Dziękuję bardzo:)
    Deseczki takie cudne już były i jedyną ingerencją było wycięcie ich na wymiar i pomalowanie bezbarwnym lakierem.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ach! jakie sliczne te Twoje serduszka:))
    Gratuluje roczku w blogowaniu i przyznam ,ze zawsze mnie tu cos przyciagalo i przez dluzsza chwile trzymalo ,czasami wracam danego dnia po kilka razy ,bo napatrzec sie nie moge:)))
    pozdrawiam i z checia stane w kolejeczce

    OdpowiedzUsuń
  56. Decyzja sprzed roku była ze wszech miar słuszna! Z prawdziwą przyjemnością zaglądam tu do Twojego blogu.
    Haft wstążeczkowy od dawna mnie zachwyca, więc nic dziwnego, że na widok tych serduszek padłąm z zachwytu!
    Życzę kolejnego, owocnego, obfitego w piękne prace i znajomości roku!

    OdpowiedzUsuń
  57. Myszko szczere gratulacje z okazji pierwszej rocznicy Twojego blogowania. Z wielką przyjemnością do Ciebie zaglądam i bardzo się cieszę,że dzięki Twojemu blogowi mogłam Ciebie poznać.
    A serduszka są fantastyczne zresztą jak wszystko co robisz.
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja ze swojej strony powiem tylko tyle, że uwielbiam TU bywać... Twoje miejsce jest inspirujące , ciepłe, przytulne... Penelopo - trwaj nam jak najdłużej! :) :) :)
    Na serduszka ostrzę zębiska.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluje roczku :) Fajnie, ze jesteś w świecie wirtualnym bo piękne rzeczy tworzysz, miło tu przyjść, popatrzeć i poczytać :) A jeszcze fajniej jak się coś wygra, może tym razem do mnie szczęście się uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluję i cieszę się niezmiernie , że podjęłaś to wyzwanie :) Jak inaczej byśmy się poznały ... Twoje prace są tak inspirujące , piękne ..jakże świat miałby ich nie oglądać ? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  61. Dokładnie w tej samej minucie :))

    OdpowiedzUsuń
  62. Wirtualnie znamy się kilka lat,,więc na Twój blog chętnie zaglądam szukając inspiracji i podziwiając piękne prace.
    Przyjmij serdeczne życzenie z okazji urodzin bloga,dużo komentarzy oraz wielu cudnych prac.!

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluje rocznicy!!!!Nieśmiało ustawiam sie w kolejce po tak piekne serducha!!!!pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  64. Trudno uwierzyc,ze minal juz, a moze dopiero rok...
    Penelopo... mam wrazenie ,ze jestes tutaj od zawsze, bo tak doskonale i z takim wyczuciem prowadzisz swoj blog.Czy juz wspominalam o tym ,ze jestes moim absolutnie niedoscignionym wzorem w tej materii...:) Nie tylko zachwycasz swoimi pracami ,ale swoja niezwykla wrazliwoscia przyciagasz nieustannie przyciagasz uwage...
    Serdecznie gratuluje Ci okraglej rocznicy i zycze wielu, wielu tak kreatywnych roczkow...Ania

    OdpowiedzUsuń
  65. Probuje szczescia po raz Bog wie ktory...;) wierzac ze wreszcie kiedys i do mnie sie los usmiechnie, nic bym nie miala przeciwko temu gdyby to bylo teraz, bo serduszka sa przesliczne...No ale co bedzie to bedzie, a ja zabawe bede miala :)
    Twoj blog, Twoje prace sa najprawdziwsza kopalnia inspiracji, nawet dla takich leniuchow jak ja, za co dziekuje ( nie za to ze jestem leniuchem tylko za Twoje pomysly, a w sprawie leniuchowania to ja sobie z tym Wszechmocnym -Odgornym porozmawiam jak tylko tam sie dostane ;)-na co mam nadzieje -bo moze byc tez odwrotny kierunek jazdy :(
    Pozdrawiam cieplutko i wiosennie, a zeby sie przypodobac (no bo te serduszka sa naprawde niesamowite ;) to napisze jeszcze ze masz przeurocze "pociechy". Dziewczyny jak z obrazka a syn....niczego wiecej nie napisze bo sie wstydze i stara baba jestem wiec niewypada...

    OdpowiedzUsuń
  66. Bloga nie prowadzę ale w kolejce po cuda się ustawiam(już nie pamiętam który raz)pozdrawiam-Bożena

    OdpowiedzUsuń
  67. Moje gratulacje,
    bardzo lubię do Ciebie zaglądać;)
    Serduszka są przepiękne;)

    OdpowiedzUsuń
  68. dobrze,że jesteś....pozdrawiam mocno.iza

    OdpowiedzUsuń
  69. cóż powiedzieć... z okazji tej pieknej rocznicy życzę Ci ... wielu jeszcze takich rocznic :) pozdrawiam Emilystar

    OdpowiedzUsuń
  70. dawno nie widzialam nic rownie przepieknego. To najbardziej urocze serduszka na swiecie! Rzadko biore udzial w Candy, bo czesciej sama je robie, ale tutaj koniecznie musze sie zapisac. Cos pieknego! Info u mnie w poscie i panelu bocznym

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluję roczku.
    I zycze kolejnych, równie wspaniałych i inspirujących.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Pani Penelopo :)
    ja jakoś nie wyobrażam sobie tego miejsca bez Penelopowego bloga...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratulacje z okazji roczku Mario:)Zawsze inspirujesz,zaskakujesz nowymi pomysłami,uwielbiam czytać Twoje wpisy...jesteś niezwykle pogodną i otwartą osobą...cieszę się,że było dane nam spotkać się wirtualnie,a tym bardziej ,że w realu:-)
    Moc buziaków zostawiam:-):-)

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratuluję rocznicy blogowania i jednocześnie dziękuję za wspaniałe miejsce - pełne ciepła i słońca bez względu na pogodę za oknem :)
    A serduszka wspaniałe, pełne delikatności i nawet kolor blue nie jest smutny

    OdpowiedzUsuń
  75. To i ja się ustawię w tej dłuuuuugiej kolejce i już tu u Ciebie na blogu chętnie zostanę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  76. Dłuuuuuuuuuuga ta kolejka, ale staję w niej bo warto, naprawdę warto:)cudowne seruszka

    OdpowiedzUsuń
  77. ale masz tu zabaw! a serducha przesłodkie -oczywiście gratuluje i życze dalszej wytrwałości i sie dopisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Piekne serduszka i ja sie ustawiam.

    OdpowiedzUsuń
  79. Gratuluję, gratuluję :)
    To był wspaniały rok z Tobą :)
    życze kolejnych 100 lat na blogspocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Droga Penelopo,wszystkiego,co najlepsze z okazji pierwszych urodzin Twojego bloga!Jest on dla mnie źródłem inspiracji i niesamowitych wrażeń , za co Ci bardzo dziękuję.Serdecznie Cię pozdrawiam życząc zdrowia i weny twórczej, a także czasu na realizację Twoich pomysłów. I oczywiście zapisuję się w kolejce do Twojego "serduszkowego" tortu urodzinowego :-) Ściskam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  81. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku !!! I WIELKIE podziękowania dla Mai, że jednak namówiła Cię do założenia bloga bo było warto ^^
    Z chęcią zapisuję się na Twoje candy
    http://przejawykreatywnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Penelopo!!! Bardzo się ciesze , że rok temu podjęłaś się prowadzenia bloga. Jest on dla mnie radością w smutkach. Zawsze jak jest mi źle wpadam do ciebie pocieszyć się. Bardzo lubie czytać twoje posty a zdjęcia koja moja duszę. Dziękuje ze jesteś!!! Obyś była tu zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Za tak wiele pięknych słów dziękuję z całego serca. Czytając te komentarze niejednokrotnie się rumieniłam. ...dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  84. Oj lista jest długa ale nie ma się co dziwić, bo serduszka są cudne :). I ja spróbuję swojego szczęścia i ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  85. Piękne serduszka. Też poproszę. Mariola G.

    OdpowiedzUsuń
  86. Co za szczescie, ze zaczelas pisac bloga !! Bardzo go lubie i podziwiam Twoje prace. Grtuluje wiec serdecznie rocznicy. Na candy zapisuje sie oczywiscie. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. no to ja też się ustawiam i gratuluję wytrwałości w pisaniu bloga:* oraz pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  88. Kolejka długaśna, moc życzeń wielgaśna.
    Życzę kolejnych równie wspaniałych roczków.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Rok blogowania... kiedy to u mnie będzie?! Gratuluję Ci serdecznie i życzę wielu inspiracji w dalszym prowadzeniu bloga! A po takie serduszko z ochotą się ustawiam!

    OdpowiedzUsuń
  90. O Candy dowoedziałam się z Polskich Wnętrz bo jakoś mi umknęło, jak zawsze zgłaszam się z ochotą.

    OdpowiedzUsuń
  91. To jeszcze ja się dopiszę .. i kolejnych lat blogowania życzę

    Pozdrawiam
    Lucyna

    OdpowiedzUsuń
  92. aż trudno uwierzyc ze to zaledwie rok, :):)
    Tak mocno w mojej świadomości tkwi adres Twojego bloga, ze mogłabym przysiąc ze to wiele lat....oczywiscie staje w kolejce, bez większego przekonania, ale próbowac trzeba, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  93. Tak , tak...ja też składam Gratulacje , rok minął bardzo szybko , życzę kolejnych równie owocnych lat blogowania. Miło do Ciebie zaglądać, tyle dobrej energii :) Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  94. Przepiękne serduszka, podziwiam za wytrwałość w tworzeniu i gratuluję roczku blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  95. Takie śliczne serduszka zrobiłaś, że nie mogę się oprzeć i wskakuję do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Gratuluję roczku i sto lat!
    Serduszka śliczne :-) Z przyjemnością zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  97. Dopisuję się do kolejki serduszkowej :)) Setny jest ? Serdeczności dla wszystkich Penelopowych gości , wiele z losowania radości:)

    OdpowiedzUsuń
  98. sto lat sto lat
    i niesmialo staje w kolejce po cudne serducha
    http://mamuska73.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  99. Od kilku dni mam własnego bloga, a stało to się przez wasze piękne stronki z pomysłami na szycie i życie. Zapisuję się na twoje candy z przyjemnością i ciekawością jak mi los poszczęści. Koniecznie musisz odwiedzić mojego bloga ( mglistysen.blogspot.com. )
    Pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
  100. Zapisuje się na listę marzących o serduszkach i Zyczę kolejnych stu postów i tak będę życzyć do tysiąca i do miliona..

    OdpowiedzUsuń
  101. cudne to serduszko... chętnie przytulę je do swojego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Dobrze ze dałaś się namówić na blogowy świat:) ja tez się opierałam;)a więc zapisuję się i pozdrawiam serdecznie, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Witam! Ja też się zapisuję! Muszę przyznać, że trafiłam tu pierwszy raz i że pani mąż naprawdę wygląda jak Odys!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  104. I ja się ustawię. Gratuluję rocznicy.
    http://edyta350-toiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. I JA POSTOJĘ W KOLEJCE. PIĘKNE SERDUSZKA. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  106. Kobieto o złotych rękach , czego się nie tkniesz wychodzą cudne rzeczy .Serducha urocze.
    Pozdrawiam serdecznie Lipa

    OdpowiedzUsuń
  107. Jeszcze ja,serduszka cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  108. ojej, jakież delikatne i powabne są te serducha, cudne! subtelne... też się zapiszę, a co tam, szczęściu trzeba pomagać :)

    bloga już na razie nie prowadzę... tak się złożyło :/ ale mój mail: enid85.blogowy.adres@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  109. I ja również - na szarym końcu z nadzieją na te słodkie serca.

    OdpowiedzUsuń
  110. He, he...długo nie musiałam czekać:) Staję do boju , oczywiście:)))

    OdpowiedzUsuń
  111. i jeszcze ja zawalczę o te cudne serduszka
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  112. ustawiam się w kolejce ........ życząc samych sukcesów na przyszłość i VENY !!!

    http://kigabet.blogspot.com/2010/05/majowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  113. CIAO, PARTECIPO VOLENTIERI ANCH'IO AL TUO CANDY!!!! VADO A LINKARTI SU WWW.THEHOMEOFMYDREAMS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  114. Kobietko, ja Ci życzę tyle lat ile sił starczy. Serducha cudowne,Anka krakowianka (amiczki@wp.pl)Nie mam szczęścia , ale może...

    OdpowiedzUsuń
  115. Serducha są CUDNE !!
    nie sposób się na nie nie skusić
    Pozdrawiam
    Adriana

    OdpowiedzUsuń
  116. Również się piszę!
    Jestem pierwszy raz ale na pewno nie ostatni
    pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  117. No to ja się też ustawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  118. W ogonku,na szarym końcu...ale jak zabawa to zabawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  119. No to ja też się zapisuję, chociaż nawet nie śmiem marzyć o wygranej. Gratuluję roku blogowania :) Najbardziej mi się podoba to serduszko z ważką - jest wspaniałe :) Zapraszam też na Candy do mnie - też rocznicowe, tylko że u mnie już dwa latka bloga...

    OdpowiedzUsuń
  120. Gratuluję wytrwałości pomysłów i tego samego życzę na kolejne lata :) blogowania... Ustawiam się w kolejce po serduszka, miło by było mieć takie słodkości u siebie... :)

    kasia_brzostek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. To ja tez się podczepię :) I zapraszam na candy do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  122. Skuszę się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  123. Nie wiem czy mogę stanąć w tak znakomitej kolejce. Same zdolne rączki i moje dwie lewe łapki. Ale za to dusza i serce artystyczne, które potrafi zachwycać się pięknem. A takie piękno znalazłam w Twoim świecie :)
    Pozdrowienia od anioła :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Ja również bardzo chętnie wezmę udział w zabawie! Pozdrawiam cieplutko!;)

    OdpowiedzUsuń
  125. ojej, ale długa ta kolejka...
    ale i ja w niej się ustawię:):):)
    pozdrowienia od joli_zoli:)

    OdpowiedzUsuń
  126. Przecudne te serca!
    Chyba zdążyłam do kolejki w ostatniej chwili!
    Pozdrawiam serdecznie włascicielkę ciekawego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Wszystko ok? Cicho tu wyjątkowo...

    OdpowiedzUsuń
  128. Cudowne serca , kolejka ogromna i pewno niewielka szansa na załapanie się ale jednak się tu ustawię bo warto mieć nadzieję

    http://wmotkachzagubionabernadka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  129. Jestem stałą czytelniczką (choć mało się odzywałam), bardzo lubię to miejsce, które stworzyłaś i gratuluję z okazji tej rocznicy.
    Życzę następnych twórczych lat w robótkowaniu i blogowaniu.
    Też zapisuję się do tej długiej kolejki, z nadzieją na łut szczęścia.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://czas-relaksu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  130. staję cichutko w kolejce i gorąco pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  131. Oto dzisiejszy dzień jest dla mnie jak święto.
    Buszowałam tak sobie i trafiłam do Ciebie!
    Przyznaję po raz pierwszy. Ale z pewnością nie ostatni.!
    Gratuluję cudownej rocznicy.!
    Wspaniale tworzysz to miejsce!
    Ja raczkuję w blogowaniu i też długo się zastanawiałam nad zadomowieniem w necie, ale myślę, że za rok podobnie jak Ty -z dumą powiem: "Było warto".!

    Urzekły mnie Twoje prace! Zaraz zostawię swój ślad...
    Tymczasem jednak wyjść z podziwu nie mogę nad urokiem tych serc: ile w nich subtelności i delikatności...
    Dlatego ja także nieśmiało ustawiam się w kolejeczce...

    http://chwilapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. Cudne prace :-)
    te podusie wstążeczkowe... ech... sasdrość mnie pożera, więc ustawiam się w kolejce by do mnie trafiły :-)

    OdpowiedzUsuń
  133. Cudeńka!:-)
    Może jedno do mnie trafi!

    OdpowiedzUsuń
  134. takie cuda zachęcają do komentarza, a jeszcze ich losowanie - to komentarz murowany :)

    ithil@op.pl

    Pozdrawiam,

    Dominika :)

    OdpowiedzUsuń
  135. nie wiem czy już było losowanie. Jeśli nie to też się zapisuję. Jeśli tak to podziwiam przecudne serduszka i inne Twoje cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  136. serduszenko z wazka... cudowne... reszta zreszta tez, ale ta naj...

    OdpowiedzUsuń
  137. |Ostatnio nie miałam szczęścia, moze tym razem mi dopisze ;) Pozdrawiam i zapraszam od czasu do czasu do siebie ;)

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. gratuluję jubileuszu...

    prace przepiękne...

    ulka-42@wp.pl

    OdpowiedzUsuń