środa, 7 kwietnia 2010

Kwietniowe candy.

...z lekkim poślizgiem, bo ... i tu mogłabym wymienić litanię. Ale po co.
 Przedmiotem kwietniowej loterii będzie owoc mojej zabawy z wstążeczkami i koralikami. Obrazek jest wielkości kartki A-4



Losowanie 30 kwietnia w godzinach wieczornych.
Zasady zabawy takie same jak w poprzednich miesiącach. Czyli udział w losowaniu brać będą komentarze z całego kwietnia (liczone od dnia dzisiejszego)
Warunkiem uczestnictwa jest umieszczenie informacji o moim candy z podlinkowanym zdjęciem (wyżej pokazanym ) w pasku bocznym swojego bloga.
Osoby nie prowadzące bloga, a pozostawiające komentarze nie tylko przy okazji candy, również biorą udział w zabawie. Podobnie jak to było w poprzedniej edycji. W pierwszym etapie wylosuję jeden z kwietniowych (jako pierwszy będzie dzisiejszy) postów.  A następnie spośród komentarzy wylosowanego posta wyciągnę jeden, którego autor zostanie zwycięzcą.
Życzę dobrej zabawy i pozdrawiam wszystkich z chwilowo słonecznej Gdyni ;)

59 komentarzy:

  1. Oczywiście, natentychmiast i tupiąc nóżkami ustawiam się w kolejeczce:)
    Buziolki powielkanocne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek przesliczny, jak okladka starego dziewczyńskiego pamietnika. Niesmiało ustawiam sie w ogonku :) Pozdrowienia cieplutkie z zachmurzonej Małopolski

    OdpowiedzUsuń
  4. Penelopo, od Ciebie przyjmę wszystko w ciemno. Śliczności! Masz super pomysły. Pozdrawiam poświątecznie. Wieczorem zamieszczę info na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myszo,pozwoliłam sobie usunąć komentarz,ponieważ mój koteczek pozwolił sobie przelecieć mi po klawiaturze i wysłał przez pomyłkę gryzmoły.Jakby ktoś to przeczytał,pomyślałby,że mi odbiło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Juz tradycyjnie zapisuje sie w kolejce.
    Obrazek pięknie wykonany.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Postoję w tej kolejce i ja :)
    Info na pasku bocznym już umieściłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrazek śliczny, a ja tak lubię ważki ;) Tez powalczę ;) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ważką :) Też ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny obrazek- chętnie wystartuję w wyścigu.pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Przystępuję do zabawy i po cichutku liczę na wygrana ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Penelopo takiej okazji nie mogę przegapić.Choć znając moje szczęście to.......
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny ten haft, też się przymierzam do tej techniki... Oj... muszę mnie oglądać, a więcej robić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Komentarz nie będzie adekwatnym do treści postu ale muszę to napisać:ja kocham Gdynię i jak tylko spędzam wakacje w Polsce, to spędzam je w Trójmieście. Wtedy wędruję po wszystkich tych trzech miastach wybrzeża i nie wyobrażam sobie pominąć jedno z nich...do każdego z nich mam ogromny sentyment i uwielbiam do nich wracać...nawiasem mówiąc, zawsze chciałam mieszkać w Gdyni...pozdrawiam gorąco z ciągle pochmurnej Częstochowy

    OdpowiedzUsuń
  15. Również życzę dobrej zabawy ;)) A nagroda piękna! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ponieważ obrazek kusi pięknym wykonaniem i motywem i ja melduję się w kolejce :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyszłam Penelopo się przywitać :) Obrazek śliczny... a te serki ? Miodzio normalnie :))
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy to Bałtyk wytwarza takie twórcze fluidy...
    Co ty kobieto wyczyniasz tymi swoimi rączkami :-)))
    Oczywiście że się zapisuję, choć zupełnie nie potrafię umieścić tej informacji w bocznym pasku,
    jeszcze ze zdjęciem :-(((
    Może znajdzie się jakaś dobra duszyczka i mnie tego nauczy :-))

    OdpowiedzUsuń
  19. ty kobietko masz cudne pomysły i chciałabym coś z twoich prac w nies do siebie więc staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Och, Kobieto, czy jest coś czego nie potrafisz??????Piękny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudeńko zrobiłaś naprawdę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczności, bardzo lubię wszelakie motywy ważkowe! Nie odmówię sobie przyjemności stania w ogonku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny obrazek. Ustawiam się do kolejki. Mariola G.

    OdpowiedzUsuń
  24. No nie mogę się powstrzymać i przyłączam się do zabawy. Obrazek jest tak śliczny i subtelny, że samo patrzenie na zdjęcie wprawia mnie w dobry nastrój a co dopiero gdybym go miała w łapkach. Ale, ale ... nie rozmarzajmy się, jeszcze żadnego candy mi się nie udało wygrać...no nic, pędzę wklejać info.
    Buźka za talent w łapkach.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tradycyjnie staję w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Troszkę twoich wyjątkowych prac już mam ale wciąż mi mało :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja niestety nie naleze do szczesliwcow, szczegolnie w ostatnim czasie, ale sprobowac nie zaszkodzi. Tym bardziej ze chcialabym sie przyjrzec choc raz twojej pracy z bliska...
    Ja tez pozdrawiam ze slonecznego Wiednia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzień Dobry

    Jestem Ada która z e-mailem tutaj wpada :)
    wara@poczta.forward.pl
    pozdrawiam
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też spróbuję szczęścia, może choć raz dopisze? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. no coz, mam rozne obrazki, ale takiego nie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Grzecznie staję do kolejki, ostatnio się nie powiodło, ale może tym razem ...a jak nie to i tak na następne i jeszcze następne się zapiszę.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  32. ojjj nie omieszkam!!! ;) haftu wtążeczkowego nie próbowałam, a ten smakowicie pachnie...

    OdpowiedzUsuń
  33. Może tym razem.....Obrazek cudnej subtelności:)
    Pzdrawam Penelpko:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dopiero dziś do Ciebie trafiłam już bardzo mi się tu podoba. Obrazek jest śliczny, szafkę przerobiłaś na biało z wielkim sukcesem. A do tego zauważyłam, że pochodzimy z tego samego miasta! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ustawiam się w kolejkę... Chętnie tu i na kilka innych blogów zaglądam - brak czasu nie pozwala na swój... Dobrze, że choć go starcza na czytanie Waszych. I oglądanie!
    Rena

    OdpowiedzUsuń
  36. To i ja poczekam w kolejce na szczęscie.
    Obrazek piękny
    Pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja co prawda udzielam się u Ciebie sporadycznie, ale mimo to staję w kolejce po to cudo, bo a nuż się uda?:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ustawiam się i ja :-) http://przejawykreatywnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też ustawiam się w kolejce. Tak śliczne rzeczy tworzysz, że chciałoby się mieć choć jeden drobiazg wykonany twoimi rekami...

    OdpowiedzUsuń
  40. Może i ja spróbuję - pozdrawiam i w kolejkęsię ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Straszna tragedia. Оpłakiwać z narodem polskim. Szczere kondolencje dla rodzin pogrążonych w żałobie i cała Polska.
    Tatiana. Ukraine
    Поражены ужасной трагедией. Скорбим вместе с польским народом. Искренние соболезнования семьям погибших и всей Польше.
    Татьяна. Украина.

    OdpowiedzUsuń
  42. Stanę i ja w ogonku, bo obrazek cudny jest.

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo spodobał mi się ten obrazek...super byłoby być jego posiadaczką...może dopisze mi szczęście(chociaz blogu nie mam)

    OdpowiedzUsuń
  44. to ja siup do kolejeczki... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Kiedyś za ważką latałam po ogrodzie z aparatem ... lubię ważki dlatego ustawiam się w kolejce dla tej Twojej piękności.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. super!! lubię latem oglądać ważki latając nad oczkiem wodnym...małe helikopterki.I ja ustawiam się w kolejeczkę BECIA

    OdpowiedzUsuń
  47. Może los się do mnie uśmiechnie .... ważki maja coś w sobie... :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piekny obrazek!
    Nie mam jeszcze bloga ale moze i ja mam szanse:)
    Pozdrawiam serdecznie!
    maki.moniaki@ymail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Co za cuda wychodzą spod Twojej ręki :) Chętnie wezmę udział w candy a i na bloga będę cześciej zaglądała.
    Oto mój blog: http://chomiczaferajna.blogspot.com/
    Co prawda tematyka trochę inna, ale zapraszam serdecznie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie ci idzie haft wstążeczkowy i koralikowy ,obrazek prześliczny ,wiec się zapisuje i czekam cierpliwie.Pozdrawiam!
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczny obrazek :) Zapraszam do siebie: http://agnieszkagaleria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Urocza ważka, zapewne cieszy czyjeś oczka. ((:

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepraszam, miałam napisać "ucieszy", a że nie jestem zwolenniczką kasowania i kreślenia, dodaję erratę. (((:

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna ważka i wszystko tworzy uroczy obrazek, wpisuję się na listę miłośników ważek :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Sie nie załapałam, ale nic to, cuda takie robisz,ze poczekam na następny raz:)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń