czwartek, 15 marca 2012

Budzę się ze snu zimowego...

...trochę mnie nie było...
Uznajmy, że zapadłam w zimowy sen ;)
Tymczasem wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że wiosna przebojem obejmuje rządy. Jak ja lubię te pierwsze ciepłe dni, kiedy słońce kokieteryjnie oczy mruży, a w powietrzu roznosi się jakiś nieopisany optymizm. Znowu chce się żyć :))
Przeciągam się więc otrzepując resztki mojego zimowego niebytu i ...wracam do blogowania.
W tym miejscu chciałabym podziękować za wszystkie, niezwykle miłe dowody sympatii z Waszej strony.  Biję się w pierś z zawstydzeniem, bo nie na wszystkie maile udało mi się odpisać. Nie gniewajcie się proszę. Często po prostu nie mogłam, a potem zaległości trochę mnie przerosły ...
Zatem wracam na wirtualne ścieżki blogowego świata i rozpoczynam nowy sezon... 
...a dokładnie za miesiąc, 15-ego kwietnia  miną trzy lata tej przygody. Jak ten czas leci ;)
Z tej okazji mam niespodziankę dla wszystkich odwiedzających moje kąty.
Niespodzianka dość nietypowa, bo tym razem nie jest to wytwór moich rąk.  Czasem potrzeba odmiany ;)



Drewniany konik na biegunach (całkiem słusznych rozmiarów -35cm wys ) czekać będzie na chętnych do północy 14-go kwietnia. W trzecie urodziny mojego bloga (15.04.2012) wylosuję nowego właściciela i mój konik pogalopuje do szczęściarza ;)
Zasady zabawy jak w typowym candy.
Należy wpisać się w komentarzach i umieścić w bocznym pasku swojego bloga zalinkowane zdjęcie z informacją o zabawie.
Osoby nie posiadające bloga proszę o podpis i dopisanie w komentarzu swojego maila.
Tymczasem uciekam w objęcia ...Morfeusza, bo póki co, Odys popłynął w siną dal i wystawił mnie  na kolejną próbę ;)

249 komentarzy:

  1. Cieszę się, że jesteś i z niecierpliwością czekam na Twoje prace. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. PIEKNY:))))))))...OJOJOJO...MOŻE USMIECHNIE SIE DO MNIE SZCZĘŚCIE:))))FAJNIE ,ŻE JUŻ JESTEŚ:))..zapraszam jeszcze dziś na moje candy:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. z niecierpliwością zaczęłam Cię ostatnio wyglądać bo ostatni wpis z listopada wydał mi się bardzo odległym...i takim rzeczywiście jest...pozdrawiam Cię serdecznie i zapisuję na candy, ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak sie ciesze ze wrocilas :) Piekny konis, zapisuje sie na niego. A jak lubisz bialo-niebieskie wzorki to zabraszam na holenderskie candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj! To ja z chęcią stanę do zabawy po tego pięknego konika:DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że jesteś i pojawiłaś się z nowym wpisem:)
    Konik cudny - chętnie sie ustawie w kolejce i poczekam na losowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś nareszcie !!! Dłuuuuuuuuuugo Cię nie było. Stęskniliśmy się :) Konik bajkowy zapisuję się chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, bardzo cieszę się, że wróciłaś - niepokoiłam się i tęskoniłam za wpisami. Na candy zapisuję się natychmiast, już wiem, gdzie postawię tego pieknego...pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie się zapiszę, dzieciaki na pewno będą o niego dbać! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam serdecznie katarzynagdynia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie, że wróciłaś. Piękne przebudzenie:-) Ja się piszę na tak wspaniałego konika:-) Pozdrawiam ciepło:-) I ślę buziole:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też się cieszę, że wiosna ożywiła Twój blog i znowu masz czas na blogowanie. Oczywiście jestem chętna na konika. Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo cieszę się, że znów jesteś, bo tak nudno było bez Ciebie :)
    za konika dziękuję, bo mam takiego samego, więc oddaję miejsce komuś innemu :)
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Nareszcie jesteś :-)
    Konikiem chętnie się zaopiekuję.
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaginiona w akcji...w końcu odnaleziona:)
    Witaj spowrotem:)
    Konik cudo - więc z radością ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozgościłam się u Ciebie, zapraszam do mnie, za konika dziękuję, niech inni próbują szczęścia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się cieszę, że się wiosennie przebudziłaś i mam nadzieję, że nie jest to krótkotrwałe przebudzenie.
    Konik jest bardzo piękny, więc przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam e

    OdpowiedzUsuń
  18. i ja do kolejki...razem z wiosną, może i z konikiem...? gratuluję wytrwałości i pozdrawiam-Alina- hawruczenki@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo się cieszę, że wróciłaś do świata! Witaj! Czekałam cierpliwie i buszowałam po twoich stronach...Gratuluję 3 rocznicy!
    Bardzo chętnie zapisuję się do opieki nad konikem! Mam córeczkę(wczoraj skończyła 9 lat), która kocha i uwielbia koniki, więc u nas konikowo bardzo i zawsze chętnie przygarniemy kolejnego! Pozdrawiam cieplutko! aga

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie, że "obudziłaś sie z zimowego snu", teraz pełna energii pokazuj co przez ten czas zmajstrowałaś :D
    Nie ustawiam sie w kolejce po konia, bo go nie pożądam - chciałam jedynie dać wyraz mojej radości z Twojego powrotu na blogowe łono ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie,że znów piszesz!Lubiłam czytać Twoje posty i mam Twój banerek wśród tych,które podziwiam.Gratuluję rocznicy,to naprawdę kawał czasu!Konik cudny,liczę na szczęście w losowaniu!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. No jesteś wreszcie! wiedziałam, że zasnęłaś w swojej dziupli, i że się obudzisz, jak fajnie! :)) a ja ! wypiekam chleb z Twojego zakwasu, mam po kilkanaście zamówień na tydzień na chleb ;)) więc wypiekam go jak widzisz hurtowo i to dzięki Tobie :)
    a po konisia się ustawiam jak nic ;)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. jasteś nareszci !!!!!!!!!!! Kobueto, tak nie można znikać bez słowa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    po konika wyciagam rece :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzieki Bogu u Ciebie wszystko w porzadku, bo juz zaczynalam sie bac ! Teraz NIE bede myslec-ze jaskolki przylecialy wiec mamy wiosne, Bede myslec- Penelopa pisze wiec przyszla wiosna ...he, he. Na konika zapisuje sie !!
    Sciskam-Ag

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciesze sie, ze jestes. Bardzo lubilam ogladac efekty Twojej pracy, podziwiac pomysly i ich realizacje.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Och jak się cieszę,że wróciłaś! Jak weźniesz się do roboty to dni rozłąki miną szybko.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. UFFF :))) Wydeptałaś już wszystkie możliwe ścieżki , tak bardzo chodziłaś mi po głowie ...brakowało oj bardzo tego powiewu wiosny w Twoim poście :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaglądałam prawie codziennie w oczekiwaniu na nowy post :) i proszę jesteś Penelopo. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak fajnie, że się odezwałaś:):):)
    Konik superancki, przygarnę z chęcią!
    Miłego dnia Myszo!

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj!! Ustawiam się w kolejce bo konik cudny!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. ale fajnie, że już wróciłaś. zostań na dłużej!
    ja również staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miło Cię znów czytać! :)) Pozdrawiam serdecznie!
    Marta z Gdyni

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj, jak długo Cię nie było... dobrze, że pojawiłaś się wraz z wiosną (bo już ją czuć, prawda) ;-)) Konik skradł moje serce, jest uroczy! Żeby tak los się do mnie uśmiechnął...
    Uściski ślę!

    OdpowiedzUsuń
  34. Staję w kolejce a jakże. Fajnie, że juz wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam serdecznie.
    Ciągle się zastanawiałam czemu nic nie piszesz, lubię zaglądać na twój blog, zabieram się do pisania swojego ale jakoś nie mogę się zabrać.No i muszę się pochwalić że z Twojego przepisu zrobiłam pudding świąteczny i bardzo wszystkim smakował.Konik jest uroczy jak go nie wygram to może zdradź gdzie można kupić.Pozdrawiam i życzę dalszego długiego blogowania
    Ania:szyndzia@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. No nareszcie ! Chwala Bogu i Aleluja, zdazylas w sam raz na Wielkanoc z tym przebudzeniem :) Witam Cie pieknie i musze sie przyznac ze myslalam, ze w trakcie Twojej nieobecnosci, "zwariowalas" na punkcie Twojego wnusia i tracac dla niego glowe, zapomnialas o nas. Zreszta wcale bym sie nie zdziwila gdyby tak bylo...To chyba zrozumiale...
    Tym bardziej ciesze sie ze jestes, na Candy (wspaniale) sie zapisuje i ide odmawiac psalmy, mantry i modlitwy, zeby to na mnie trafilo.....Ale bym byla szczesliwa....:) Pozdarwiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj, cieszę się z Twojego powrotu:)
    Przynajmniej raz w tygodniu myślę o Tobie...,bo z taką częstotliwością piekę chleb na zakwasie od Ciebie:))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jejku jak się cieszę:))))))))
    Wiedziałam, że nastąpi ten moment i zaglądałam codziennie. Szkoda, że nie mogłaś zobaczyć mojej dzisiejszej miny, kiedy odkryłam, że jesteś...
    No papa mi się śmieje jak nic:))
    Teraz to ja muszę się przebudzić.
    Uściski ogromne przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Sprawiłaś swoim postem dużo radości innym i mi ,bo sobie przypomniałam u kogo zobaczyłam po raz pierwszy jak się odnawia meble i pobiela .I odkąd je zobaczyłam dużo u mnie pojawiło się w domu koloru białego ..
    A konik takowy jest moim marzeniem od dawna i zapisuje się z miła chęcią ...
    Pozdrawiam serdecznie ..Viola

    OdpowiedzUsuń
  40. Yay jaki pikny! Zapisuję się również :)

    OdpowiedzUsuń
  41. To ja staję w kolejce z cichutką nadzieją w sercu...

    OdpowiedzUsuń
  42. Dorze, że znowu jesteś:))) Ciepłe myśli do Ciebie wysyłam zawsze krojąc chlebek:)
    Konik cudny więc liczę i ja na łut szczęścia...

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak fajnie ,że znowu piszesz. Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Widzę, że nie tylko ja miałam zaległości. Fajnie, że znowu jesteś:)Ustawiam się w kolejce po konika. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj, jak fajnie, ze wróciłaś. Z pewnością uraczysz nas terez całą masą efektów swojej pracy, na co czekam z niecierpliwością :) Na candy oczywiście sie zapisuję :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję 3 rocznicy i tak pięknego bloga :) Dołączam do kolejki z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Oooo...jakże miły odzew :) i tyle słów na powitanie mnie po czasie. Nooo, serce rośnie :))
    Dziękuję Wam z całego serca i zapewniam, że niebawem zacznę coś niecoś pokazywać.
    Dopiero się rozkręcam..., bo niestety większość czasu kiedy to mnie "nie było" to był czas bezproduktywny :/ ...ale wierzę, że razem z wiosną to się zmieni :)
    Pomysłów i planów mam aż zbyt wiele, a doba jest bezlitośnie ograniczona.
    Tymczasem w każdej wolnej chwili siedzę w pracowni i wysiaduję jaja ;), bo przecież święta tuż tuż.
    Przesyłam pozdrowienia
    Penelopa :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Я тоже очень люблю весну и жду теплого и ласкового солнышка! Очень красивый коник и я тоже хочу поучаствовать в его розыгрыше.

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo długa przerwa! Mam nadzieję, że wkrótce pokażesz te jaja, które wykluwają się w pracowni! Pozdrawiam i życzę wielu kolejnych inspiracji. Zapisuję się w kolejce po konika cudownej urody. :-)
    Monika.

    OdpowiedzUsuń
  50. Nareszcie! Nie mogłam się doczekać, zaglądałam tutaj niemalże codziennie z nadzieją, że pojawi się nowy wpis. Bardzo mi tego brakowało. Cieszę się z Pani powrotu i czekam na nowe cuda.
    Pozdrawiam cieplutko,
    Małgorzata.

    OdpowiedzUsuń
  51. gratuluję urodzinek i super bloga...zapisuję się i pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  52. "Chleb Penelopy", bo tak go nazywamy w rodzinie pieczony regularnie na otrzymanym od Ciebie zakwasie nie pozwolił o Tobie zapomnieć. Super, że już wróciłaś do blogowego świata. Chętnie ustawiam się w kolejce po konika. Pozdrawiam. bb_lodzianka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. miejsce w boksie już przygotowane, dobra opieka zapewniona - czekamy na przyjazd ;)
    tymczasem ślemy zachwyty i pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  54. Zaglądałam tu cierpliwie i się doczekałam. Witam i pozdrawiam. Zapisuję się w kolejce na pięknego rumaka. edyta-w-wo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Super że już wróciłaś :D Teraz czekam na wysyp Twoich pięknych prac.
    Zapisuję się po konika.

    OdpowiedzUsuń
  56. Cieszę się że jesteś i ustawiam się w kolejce do ślicznego konika.

    OdpowiedzUsuń
  57. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszystkiego najlepszego z okazji powrotu! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Z ogromną przyjemnością dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Małe rączki i wielkie serce Synka, no i kciuki mamy bedą czekać na losowanie.
    ps. czasami jest potrzeba zamilknięcia na trochę, na dłużej...ale dobrze jest wracać:)

    OdpowiedzUsuń
  61. MILÁ PENELOPE,NÁHODOU JSEM NAŠLA TVŮJ BLOG A HNED TAKONÁ SOUTĚŽ ASI MI BŮH POŽEHNAL,TVŮJ BLOG JE MOC KRÁSNÝ ZASE ZAVÍTÁM KONĚ MILUJI ,JEZDILA JSEM NA NICH A JSOU MOJI LÁSKOU ...DAJA-DUHA CS

    OdpowiedzUsuń
  62. Od dawna taki konik za mna chodzi :) Zglaszam sie wiec :) anka-1980@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Jesteś już sie martwiłam tal długa przerwą, Na konika oczywiści się zapisuję bo od dawna marzę o takim pozdrawiam wiosennie Iwona z Gdyni. groszek112@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. ale piękny konik:) bardzo się cieszę, że wróciła Pani do blogowania. Oczywiście ustawiam sie w kolejkę i pozdrawiam ania_tcz@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Penelopo witaj:)) Cieszę się, że wróciłaś! Mi ta zima też nie służy i to wyjątkowo:(
    Ściskam serdecznie i cudnego weekendu:)
    Dopisuję się do listy chętnych na konika:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Miło Cie znów widzieć :-) A w dodatku takie cuda rozdajesz... Staję w ogonku i z niecierpliwością czekam na losowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  67. PIĘKNY:))) Chętnie go przygarnę:)pozdrawiam-kornik5@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. choć stajni nie posiadam rumak znajdzie godziwe miejsce na toaletce,co dzień będzie mógł podziwiać swoje oblicze w kryształowynm szkle.Piękny !!! czarnaowcawp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Jak się cieszę nareszcie jesteś , czekam aż pokażesz swoje prace.
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja chętnie stanę w kolejeczce...choc muszę przyznac nie dla siebie tego konisia bym chciała, a dla bardzo bliskiej mi osoby, która takowe kolekcjonuje :O)

    OdpowiedzUsuń
  71. Witam
    Konik obłędny dokłądnie taki o jakim zawsze marzyłam... Kocham konie niestety żywego mieć nie mogę, chciałbym aby trafił w moje ręcę na pewn miał by dobrze....
    Ale nigdy nic nie wygrałam, więc dlaczego teraz miałbym mieć szczęście...

    OdpowiedzUsuń
  72. A ja już się zastanawiałam gdzie się podziała nasza Penelopa :)
    Pozdrawiam sersecznie

    OdpowiedzUsuń
  73. Witam, to i ja stoję w kolejce po konia:-) Nigdy nic nie wygrałam, może mi się uda. Mój adres: kasio205@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. sliczny konik a z tym snem zimowam to nie tylko u ciebie ostra zima.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  75. Ustawiam sie w kolejce:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  76. Nareszcie wróciła Penelopa!!!!!Konik cudny,więc chcę go i ja.....Pozdrawiam danka885@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Piękny,chętnie się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  78. To Ty sobie spokojnie te jaja wysiaduj, a ja przez ten czas dołączę do kolejki:)) Fajnie , że znowu jestes:))

    OdpowiedzUsuń
  79. Kolekcjonuję koniki, więc chętnie się ustawię w kolejce, bo jest o co powalczyć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Trochę to mało powiedziane:( Zastanawiam się po co ludzie zakładają bloga, a potem nie mają czasu go prowadzić:(

    OdpowiedzUsuń
  81. Konik piękny, łudzę się, ze trafi do mnie. Cieszę, że znów Pani jest. nasturcja123@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Zauroczyłam się zdjęciami rodzinnymi, A Hania moja imienniczka to skradła mi serducho-piękna kobieta.
    No ale ja nie o tym, bo ja chciałam zaoferować rodzinę z dobrym domem gotową na adopcje wyżej przedstawionego konia.
    Nie pije, nie pale będę opiekowac sie dzień i noc.
    Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  83. Ależ długa kolejka! Mnie także proszę wziąć pod uwagę. Fantastyczny koń. Pięknie tutaj. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  84. Też lubię pierwsze słońce i to jak się z nami bawi:)
    Ustawiam się w kolejkę i czekam na kolejne wpisy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  85. Konik na biegunach...:0 marzenie dzieciństwa i nie tylko:) ustawiam sie zatem w kolejce:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  86. PO TAKIE CUDO GŁUPOTĄ BY BYŁO NIE SPRÓBOWAC USTAWIC SIE W TEJ KOLEJCE :)
    WIEC RÓWNIEZ ZGŁASZAM SIĘ OCHOCZO

    OdpowiedzUsuń
  87. zgłaszam się :)
    banerek dodany, ale podam też maila kochamsztuke@wp.pl
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgłaszam się do losowania :) Śliczny konik :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Konik cudny! Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    (n.regina59@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  90. o rany jakie cudo, obowiązek ubiegać się o niego :-)
    jestem i czekam na losowanie :)

    zapraszam też do siebie :-)
    http://gadkaszmatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Tak tu przytulnie, pięknie, cieplutko. Uwielbiam drewniane koniki. Na półce stoją już trzy, ale takiego nie posiadam. z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  92. Konik na biegunach, którego nie miałam jak byłam małą dziewczynką-jest śliczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo się cieszę z twojego przebudzenia. Przyznam, ze czekałam z niecierpliwością aż się odezwiesz. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  94. Już dziś życzę wszystkiego dobrego z okazji urodzin, wielu dobrych pomysłów i wielu lat blogowania. I oczywiście ustawiam się w kolejkę. Ola
    hawana-moon@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Zgłaszam się po konika i wszystkiego pięknego życzę !
    Asia
    joanna-januszewska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Jakie cuda można znaleźć wędrując po craftowym świecie ciemną nocą.. Takie np jak Twój blog:)
    Zapisuję się na candy, żeby pamiętać o zaglądaniu do Ciebie - a warto!:)
    http://zenergii.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  97. Nie dalej jak tydzień temu zaglądałam tu, pełna ciekawości, czy juz się znalazłaś. Byłam rozczarowana, że nie ma cie dalej. Ale dzisiaj ucieszyłaś mnie bardzo. I jeszcze do tego ten konik. Bardzo bym sobie życzyła takiego w mojej kolekcji. Uśmiecham się więc i staję w kolejce.
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  98. Przypadki rządzą naszym losem. Dziś poznałam Twoje prace i ..... Twojego konika! Pozdrawiam i wspisuje się w losowanie. joanna@piasta.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Powiem wprost: wreszcie! Cieszę się, że wróciłaś. Chętnie podczytuję Twojego bloga. Podziwiam za talent i pracowitość. Pozdrawiam!!
    sylwia.hollett@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. CUDOWNY KONIK CHETNIE WPISZE SIE NA TA DŁUUUUUUUGĄ LISTE. CIEPLUTKO POZDRAWIAM swiat-second-hand@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Z wielką chęcią dołączę do zabawy:) Konik jest wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Witam, po dlugiej nieobecności. Konik prześliczny pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  103. Witam, po długiej nieobecności. Konik prześliczny, pozdrawiam serdecznie. Agata
    agataq6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Dobrą rękę dla konika mogę zagwarantować :)
    Może zechce do mnie przygalopować?

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. dreniane koniki to moja milosc............ne moze mnie tu zabraknac bo marze o nim.............Magdalena madziadk@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. dobrze że zima się skończyła bo strasznie dług ten zimowy sen był:)
    witam i chętnie staję w kolejce po konika bo cudny

    pozdrawiam
    Ania
    ospan@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Jak miło, że wróciłaś:)))
    Bez szczególnych nadziei na wygraną staję jednak w kolejce po to cudeńko.
    Życzę zdrowia i kolejnych rocznic na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  108. Piękny!!! Gdzie takie cudo można zdobyć, oczywiście poza Twoim blogiem:)

    OdpowiedzUsuń
  109. Widzę tego konika jak mi wspaniale wypełnia miejsce na półeczce w towarzystwie zawijasowego drzewa (na ścianie) :)

    Zgłaszam się rękami i nogami!!

    Pozdrawiam i dołączam do stałych czytelników:)

    OdpowiedzUsuń
  110. Boże kochany jaka koleja! No ale wcale się nie dziwię. I chcę chcę chcę, nawet bardziej, pragnę poprostu tego konika!:)

    OdpowiedzUsuń
  111. ja, pierwszy raz się tak bawię :)
    niewiem czy uda mi się zamieścić ten link na swoim blogu, ale może metodą prób i błędów mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Taki konik to moje marzenie :), chętnie bym go przygarnęła. Może się uda ;).

    Ilka
    iwoznicka@gmial.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Może szczęście mi dopisze i ten cudny konik przygalopuje do mnie :)

    tidygirl@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  114. Gratuluję rocznicy :-) uwielbiam do Ciebie zaglądać :-) A konik piekny , gdybym wygrała candy podarowałam tego konika mojej córeczce , dżokejce :-) Penelopo - wszystkiego naj,naj !

    OdpowiedzUsuń
  115. Cieszę się, że już się wybudziłaś z zimowego snu. Ja też powoli się budzę i zaczynam wprowadzać zmiany w swoim domu a Twój blog i Twoje pomysły bardzo mi w tym pomagają.
    Konik jest cudowny. Ustawiam się w kolejce. Może tym razem się uda.
    Życzę Ci wielu ciekawych pomysłów na najbliższe lata. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  116. Konik jest przepiękny! chętnie wezmę udział w zabawie i spróbuję szczęścia! pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  117. Dalszego pełnego pasji i sukcesów blogowania życzę! Przedłużam kolejkę: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Również chętnie zaopiekuję się konikiem... Pozdrawiam
    Sylwia
    tosyl@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. Konika pasował by do mojej stajni!!!! Miło że znowu jesteś pozdrawiam.Pa......

    OdpowiedzUsuń
  120. Wspaniały konik, może będę miała szczęście? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Prześliczny konik. Szukam czegoś w tym stylu i zgłaszam się do zabawy.
    pozdrawiam Tinka.
    tinku@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Kocham koniki:)
    Chodz koniku do mnie,chodz.

    OdpowiedzUsuń
  123. Dla takie końskiej piękności i mój e-mail tutaj zagości.


    pozdrawiam:
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  124. Uwielbiam koniki na biegunach. Mógłby do mnie pogalopować.

    OdpowiedzUsuń
  125. Dołączam sie do zabawy. Dobrze że jestes:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  126. W końcu się pojawiłaś, a ja tu przez całą zimę zaglądałam sprawdzając czy pojawiło się coś nowego;) Mam nadzieję, że nie dasz nam długo czekać na kolejne fajne i ciekawe wpisy?:)
    Chętnie przyłączę się do zabawy, bo konik strasznie mi się podoba;) ale nie mam szcześcia w losowaniach ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  127. Cieszę się, że sen zimowy wreszcie się skończył ;)
    Witaj wiosno i koniku :)
    agnieszka@aksambri.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Zapisuję się w tej długaśnej kolejce do tego pięknego konika.
    I pisz częściej !!
    Pozdrawiam serdecznie !!

    Beata

    OdpowiedzUsuń
  129. Jest piękny!!!

    Staję na szarym końcu przedługaśnej kolejki i pozdrawiam wiosennie!

    Karla

    OdpowiedzUsuń
  130. Grzeczniutko staję w kolejce i liczę na szczęście:-) Podlinkowane zdjęcie znajduje się już u mnie na blogu w osobnej zakładce "o rozdawnictwach słów kilka..". Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  131. Dopisuję się do kolejki! Konik super. Pozdrawiam i życzę owocnego przebudzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  132. dopisuję się, banerek już jest
    http://turkusowekorale.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  133. 133 lokata... trochę kiepsko to widzę... tym bardziej, że ostatnio w ogóle nie mam szczęścia w losowaniach :( Cóż - może tym razem się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  134. Konik marzenie.... I ja staję w kolejce by się nim zaopiekować :)
    I już gratuluję rocznicy :)

    Serdeczności przesyłam... :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Penelopo, cóżeś uczyniła tym konikiem, skrzydeł mu jedynie brak - by dofrunąć do mnie, i w nadziei mimo to staję z najdłużej chyba cukierkowej kolejce - mójć on jest (marzeniami)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  136. widać mnie tu na końcu? Macham, skaczę, by ktoś mnie zauważył :) piękny konik, ustawiam się w kolejce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  137. Kolejka dłuuuga! ale co tam :) może choć raz mi szczęście dopisze?

    OdpowiedzUsuń
  138. no to i ja postoję w tej długaśnej kolejce bo warto i gratuluje rocznicy :)))
    asiaone@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  139. Przepiękny konik! Dołączam do zabawy, ale fajnie, że już tak długo masz bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Konik skiczny, pieknie ozdobil by moj salon wiec grzecznie staje w kolejke , moze szczescie mi dopisze! e-mail betinka76@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  141. bo o takie cudo warto się "bić":)
    niestety nie mam bloga, ale jestem fanką innych, kreatywnych dusz:)
    e-mail: marta.czarny@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  142. Gratuluje rocznicy bloga i zapisuję sie

    OdpowiedzUsuń
  143. Uuuuuu konika, konika, ja chcę konika, siana Ci u mnie dość, a i owsa dostatek.

    OdpowiedzUsuń
  144. uhuhuhu....jaka długaśna kolejka.....więc i ja zasilę jej szeregi.

    OdpowiedzUsuń
  145. Szanse male... ale warto sie ustawic :)

    OdpowiedzUsuń
  146. juz widze konika w pokoiku mojego synka... eh marzenia.. One się czasem spełniaja :)

    wielu dobrych mysli i wiosny w sercu na czas przed- i Świateczny i "blogowo-urodzinowy" :)

    OdpowiedzUsuń
  147. Koń jest przepiękny i chociaż nie bardzo wierzę, że mógłby do mnie trafić, też ustawiam się w kolejce, lubię konie na biegunach :))

    OdpowiedzUsuń
  148. Zbieram koniki i bardzo go chcę.Ustawiam się w kolejce i czekam.Pozdrawiam.
    http://by-mariolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  149. Kolejka strasznie długa, ale szczęściu trzeba pomagać i zapisuje się

    OdpowiedzUsuń
  150. Jeeej naprawdę sama robiłaś!? super! ustawiam się więc do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  151. Kocham piękne, oryginalne przedmioty...których nie spotkam u swoich znajomych... Wszystkie Twoje prace mają duszę i skrzydła, które przenoszą mnie w świat inny od codzienności...
    Gratuluję talentu, cierpliwości i ciepła, którym nas obdarzasz :-)) Ustawiam się w kolejce po cudnego KONIKA ... może dopisze mi szczęście :-)Data założenia Twojego bloga, to cudowna data, mój syn Damian urodził się właśnie tego dnia [dokładnie 30 lat temu ]!!! Może będę miała niespodziankę w postaci Twojego KONIKA ? Zobaczę, co los dla mnie przygotował tego dnia... Pozdrawiam i życzę zwykłego, ludzkiego szczęścia na wszystkie dni roku :-))
    Wiesia: lady_gold@onet.pol

    OdpowiedzUsuń
  152. Kochana gratuluję i życzę kolejnych pięknych chwil w blogowym świecie:)
    Konik jest piękny...bardzo chciałabym go zaadoptować :)

    Serdecznie pozdrawiam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  153. trzy lata? no no no, kupa czasu :) życzę kolejnych lat blogowania, a po tego ślicznego konika staję do kolejki :)!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  154. Ustawiam się do kolejki po konika i szystkiego naj z okazji 3 rocznicy !

    OdpowiedzUsuń
  155. Konik przecudny ;) Z okazji 3 lat - bo to już poważny wiek blogowania życzę kolejnych pięknych zainspirowanych wpisów na blogu. Ustawiam się cichutko w kolejce - Gosia
    wascin@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  156. Ja także ustawiam się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  157. I ja się zapiszę w szarym ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  159. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  160. Hi, Penelope - dziewczyna z greckiej nazwy! :-)
    Pozdrowienia z Aten !!!
    Witam, słoneczne i wiatr soli morskiej! :-)
    Moje Alexios syn 2roku czeka na swojego konia! :-)
    Zabierz nas do Twojego "Candy"!
    Dziękujemy! :-)
    Olga, Ateny, Grecja
    http://www.fotiouolga-olga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  161. Gratuluję rocznicy!!!Oglądam regularnie blog i podziwiam!!!ustawiam się w kolejce i pozdrawiam Klaudia: claudiag1985@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  162. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Info o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Pozdrawiam!
    http://izoldka-kreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  163. Gratuluję rocznicy!!! Chętnie przygarnę tego uroczego konika do dwojego domu, będzie miał zapewnione towarzystwo innych pobratymców:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  164. Wreszcie skusiłam się .. i odezwałam .
    Jestem pod wrażeniem tego co robisz ale również Twojej "prozy" życia.
    Niebanalna to historia,urzekająca...
    A konik... jest dla mnie wyzwaniem,więc pisze się na niego .

    OdpowiedzUsuń
  165. Poprzez bloga mojej koleżanki,wchodzę na jej kontakty,podziwiam jestem pod wielkim wrażeniem
    to bardzo imponujące i inspirujące.Twój konik znalazłby rodzeństwo byłby trzeci w mojej małej kolekcji :) a więc czekam może uśmiechnie się do mnie los.Pozdrawiam.azda1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  166. Ja chętnie przygarnę tak pięknego konika:)

    OdpowiedzUsuń
  167. Końska tematyka jest mi tak bliska że karnie ustawiam się w ogonku. A nóż mi się uda ;-)
    http://medievalhandicrafts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  168. Witam,
    nie ustawiam się po konika. Piszę dlatego, że cieszę się, iż będę mogła oglądać nowe prace, które zachwycają urodą, pomysłem i precyzją wykonania. Dla mnie to są cuda.

    Pozdrawiam z drugiego końca kraju,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  169. Przepiękny... ustawiam się grzecznie w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  170. O rany jaki piękny. Marzenie moje... Długa kolejka, czekam! I podziwiam Twoje prace. mwisniewska38@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  171. O rany jaki piękny. Marzenie moje... Długa kolejka, czekam! I podziwiam Twoje prace. mwisniewska38@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  172. Prześliczny !
    Zapisuję się na bloga :)
    Zapraszam na candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  173. Konik piękny , a że lubię koniki to ustawie się grzeczniutko w kolejce i poczekam cichutko w kąciku na wyniki Candy

    pozdrawiam
    Ag
    avrea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  174. Cudny-chętnie bym go przygarnęła :
    Gosia
    makaka1970@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  175. U mnie nie będzie samotny, chętnie przyjmę do stada. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  176. Konik przepiekny...ustawiam sie w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  177. zapomnialam podac emaila: asia_jezak@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  178. Gratuluję wspaniałej rocznicy i życzę kolejnych kreatywnych lat blogowania :-)
    a ponieważ uwielbiam przedmioty z duszą -konikiem na pewno troskliwie się zaopiekuję :-)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie na kwiatynatury a mój mail kwiatynatury@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  179. Uroczy konik - przypomina mi małego, białego konika garbuska z pięknej rosyjskiej bajki, którą oglądałam 100 lat temu ;) Ustawiam się w kolejce po cud-konisia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  180. konik jest piękny i chętnie go przygarnę, ale twój blog bezustannie mnie pociąga jest piękny, ciekawy i....dzień mój zaczynam od wejścia co też ciekawego wymyśliłaś. Wszystkiego dobrego!
    MirellaS70@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  181. Kocham konie, mam nadzieje że poszerzy moją kolekcję:) Powodzenia wszystkim!

    senioritasss@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  182. KOnik piękny a kolejka tak długa, ze nawet trudno mieć nadzieję. Ale jeśli się nie próbuje to się nie daje losowi szansy, prawda??

    Podziwiając wciaż prace i chłonąc natchnienie ustawię za innymi grzecznie.

    Gretta

    gretta71@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  183. Jak na miłośniczkę koni przystało nie mogę przepuścić okazji na zaprzyjaźnienie się z takim pięknym koniem:) Z Twoim blogiem już się zaprzyjaźniam i stwierdzam: jesteś niesamowicie zdolna! :)
    Pozdrawiam, Kajkosz:)

    OdpowiedzUsuń
  184. Śliczny konik, chętnie wezmę udział w losowaniu.
    Piękne rzeczy tworzysz, uwielbiam zaglądać na Twojego bloga. Pozdrawiam
    Agnieszka
    ines1310@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  185. Odpowiedzi
    1. Ojeej, niewiarygodne jak koniczek moze polaczyc! Znalazlam w komentarzach znajome "buzki".
      Tez bez wiary, ale ustawie sie w kolejce po tego przystojniaka!

      Gosia vel Siostra ;)

      marger92@wp.pl

      Usuń
  186. Wszystkiego najlepszego, kolejnych równie udanych lat blogowania:)
    Mimo wszystko z nadzieją ustawiam się:)

    OdpowiedzUsuń
  187. Ja nie wiem czemu mnie do tej pory jeszcze w tej kolejce nie ma,szybko przeoczenie naprawiam i cichutko staję sobie w tym długaśnym ogonku,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  188. Niezmiernie się cieszę że wraca pani do blogowego życia! Już się bardzo nie mogłam doczekać kolejnych wpisów! Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce po konika. andziaszp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  189. Oddasz w dobre ręce - a ja przygarnę z chęcią, zadbam o wygodę dla konika, będzie mu u mnie dobrze, wolności mu nie zabraknie a i odpocząć będzie miał gdzie.
    Zaopiekuję się nim najlepiej jak potrafię, tak po śląsku, ciepło i rodzinnie.
    Pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  190. Konik cudo, na pewno u nas znajdzie dobry dom. A synek będzie cieszył się bardzo z takiego rumaka:) Pozdrawiam serdecznie, Ola (angielski7@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  191. Raz kozie śmierć :} ja też staję w kolejce po konika!

    OdpowiedzUsuń
  192. Nie można przejść obojetnie koło takiego cuda , zapisuje się i ja
    Pozdrawiam Sylwia
    nowika6@o2pl

    OdpowiedzUsuń
  193. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl
    do

    OdpowiedzUsuń
  194. przesliczny konik,staje sobie skromniutko w dłuuugiej kolejce :)))

    OdpowiedzUsuń
  195. Bez szans na wygraną , ale z nadzieją w umyśle i w sercu zapisuję się :-)

    OdpowiedzUsuń
  196. Ostatnio oglądałam podobnego konika i pomyślałam "fajnie byłoby takiego mieć". No fajnie :) Pozdrawiam z nadzieją na szczęście w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  197. Chętnie zaopiekuję się konikiem :D
    http://itbeginsanewchapteroflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  198. Wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się 3 urodzin. Oczywiście nie mam nic przeciwko temu aby ten przecudny konik pogalopował w moją stronę.

    OdpowiedzUsuń
  199. Przepiękny konik i chętnie przygarnę go. My z kotem uwielbiamy takie drobiazgi i możemy się na nie przyglądać i przyglądać (choć kot czasem paca łapką, ale i ja pacam również... poza tym konik jest do pacania, bo inaczej się nie buja)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń