poniedziałek, 1 marca 2010

Marcowe candy

Żeby dotrzymać słowa i ogłosić moje kolejne comiesięczne candy, jak zapowiadałam, pierwszego dnia miesiąca, zmuszona jestem pisać krótko i węzłowato. Wszak północ tuż tuż.
Tym razem w świat wyprawię białą, koronkową gąskę i jajo z tegoż gatunku.



Zestaw można by rzec świąteczny, dlatego losowanie zwycięzcy odbędzie się wyjątkowo nie ostatniego dnia miesiąca a trochę wcześniej, tak, żeby przesyłka zdążyła dotrzeć przed świętami i ozdobić wielkanocny stół. Myślę, że jeśli termin losowania wyznaczę na ranek 29 marca, to jest duża szansa, aby poczta zdążyła dostarczyć gęsie słodkości na czas.
Zasady zabawy takie same jak w poprzednim miesiącu. Czyli udział w losowaniu brać będą komentarze z całego miesiąca. Warunkiem uczestnictwa jest umieszczenie informacji o moim candy z podlinkowanym zdjęciem (wyżej pokazanym ) w pasku bocznym swojego bloga.
Osoby nie prowadzące bloga również mogą brać udział w zabawie. Podobnie jak to było w poprzedniej edycji. W pierwszym etapie wylosuję jeden z marcowych postów.  A następnie spośród komentarzy wylosowanego posta wyciągnę jeden, którego autor zostanie właścicielem prezentowanych słodkości.
Życzę dobrej zabawy.

113 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza !!!
    Zapisuję się grzecznie w kolejce !
    Pozdrowienia zostawiam.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaaaa... taka wygrana to chyba nadmiar szczęścia by był:) Piękna nagroda - staję na baczność w kolejce!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie jajo i taką gąskę to bym chciała bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety!Ale cuda,ja też się zapisuję:)
    A informację umieszczę jutro tzn,dzisiaj już w sumie,bo mamy 2 dzień;)Ale padam i śmigam spać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo nieee, to na podrażnienie mojego podniebieniaaa!!!! Toż to obiekt moich westchnień... Zatem nie omieszkam się połudzić... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że chętnie się zapisuję :)
    Info na pasku bocznym już jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekne rzeczy...
    Penelopo...ogromnie sie ciesze,ze organizujesz jeszcze jedno candy.....niestety poprzednie mnie ominely a gdy zobaczylam zwiastun kolejnego moja dusza sie uradowala...Poprosze o uwzglednienie mnie w zabawie...pozdrawiam cieplo...Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Próbuję szczęścia w marcu !

    OdpowiedzUsuń
  9. Info już zamieściłam i niemal o komentarzu zapomniałam...ech...zaspana jeszcze jestem.Zestaw w kolorystyce jak dla mnie:-) to porcelanowe jajo,które nieustannie podziwiam i ta gąska do "pary"... ha...może tym razem:-)
    Buziaki poranne

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałoby sie powiedzieć gąsko przylec do mnie i znieś mi takie piękne jajko, ale czy posłucha.
    Pozczekam cierpliwie kiedyś napweno się uda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna gąska i jej cudowne jajo :) Aż by się chciało takie na świątecznym stole. Zgłaszam się do zabawy i życzę udanego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, gąska przeurocza, więc ustawiam się cichutko w kolejce, mając nadzieję, że łaskawe Anioły i do mnie przylecą :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustawiam się w kolejce! I gąska i jajo cudne! Idealnie pasowałyby na mój swiąteczny stół:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Do gąski i jaja: w Krakowie będzie Wam najcudniej. Będziemy robić też weekendowe wypady na wieś. Obiecuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie się zapiszę. Pozdrawiam mariola

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie kazdy kto nie mial szczescia w jednym miesiacu czeka niecierpliwie na kolejny, a zabawa sama w sobie jest swietna...dziekuje za to:)
    No i oczywiscie ustawiam sie do kolejki...mhhhh taka sliczna gaska i jajo do tego-marzenie wielkanocne moze sie spelnic (przy odrobinie szczescia)

    OdpowiedzUsuń
  17. szczęście mi nie dopisuje, ale nie odpuszczam, staję czekam, marzę

    OdpowiedzUsuń
  18. Penelopo króliczków nie udało mi zdobyc, ustawiam się więc po piękną gąskę i cudne jajeczko,pozdrawiam i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny "zestawik" Penelopo. Twoje pisanki to prawdziwe perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mało prawdopodobne, by mnie te wspaniałości się dostały, ale czemu nie próbować, i tak nigdy nie mogę obojętne przejść obok Twoich prac:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj Penelopo!!!!!!!!
    Jak zwykle piękne, mam na nie ogromną chęć, ale znjac moje szczęście:(

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekności, chętnie przygarnę, byle tylko ten łut szczęścia w końcu dopisał!

    OdpowiedzUsuń
  23. Great giveaway! Please count me in!I put a link on my sidebar

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się już dawno w tych cudach! Szczerze liczyłam że może jakieś candy albo coś :) Ale ja mam pechaaaaa
    No ale cóż próbować nie zaszkodzi prawda?

    pozdrawiam ciepło Daria!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też pragnę takiego jajeczka z uroczym ptaszątkiem. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna ta gąseczka, a jajo to prawdziwe dzieło sztuki, nie ma moja cierpliwość, więc chętnie bym się takim zaopiekowała :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ustawiam sie w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. No to ja znów się wpisuję jako chętna, takie to ładniutkie, może mi się uda :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też chciałabym przygarnąć te cudowności, które przygotowałaś.
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuję się !!!Takie sliczości!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  31. się dopisuję :)
    szczęścia nigdy za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ cudowności przygotowałaś!:)
    Pozdrawiam:)))
    Nie zgłaszam się jednak do zabawy,ponieważ nie mam bloga.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale pyszności u Ciebie :) juz fotka z linkiem na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. prześliczne , penelopo jesteś niesamowita pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Moniko (5.monika) -osoby nie posiadające bloga również mogą brać udział w zabawie... jest to o tyle uzasadnione, jak wpisywanie przez nich komentarzy pod postami.
    Nie wspomniałam o tym temacie w poscie tylko przez pośpiech. Wydawało mi się, że jeśli napisałam, że zasady podobne jak w poprzednim candy, to będzie jasne.
    Oczywiście obserwatorzy Ci powinni zadeklarować się, że chcą brać udział w zabawie, ale w Twoim przypadku, to już nie będzie konieczne. Uznaję, że chcesz.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo chętnie wezmę kolejny raz udział w zabawie :) tym bardziej, że i Gąska i jajko niesamowicie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja się też piszę :D
    piękności :)))
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  38. ależ piszczę z zazdrości, mój ulubiony motyw serwetkowy na jajku..fiu, fiu...

    o dostojnej gąsce , nie wspomnę ;-)!
    pozdrawiam serdecznie, i zapisuje się pokornie na końcu kolejki....

    OdpowiedzUsuń
  39. ale cudeńka :) a gąska to już w ogóle jest obłędna :) ustawiam się grzecznie w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Oczywiście się zgłaszam bo nawet bez Candy i tak tu wpadam na kawkę bo lubię i już :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczny komplet, zaraz zamieszczę u siebie info, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeśli osoby bez bloga mogą brać udział to ja bardzo chętnie się zgłaszam bo to prawdziwe perełki,pozdrawiam AnnaMaria
    jaamp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Z przyjemnością zapisuję się
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Jajo śliczne, może przyturla się do mnie ;) a gąska za nim przyleci ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Tylko tak przecudna gąska mogła znieść tak cudne jajo:)
    Na losowanie będę czekać z niecierpliwością...:)
    Pozdrawiam cieplutko
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  46. pieknosci gęgane i jaja malowane, ja bym chciała tak umiec :) bloga niet, ale chęc jest :) pozdrawiam
    emilystar@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna gąska i śliczne jajko, ładnie, to będzie wyglądać na stole świątecznym:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Czuję się szczęściarą , gąska wszak już jakiś czas wiosnę u mnie przywołuje :))) Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  49. To ja następna w kolejce ;-)
    Ale śliczności :-)))))
    Przep[ięknie będą wyglądać na wielkanocnym stole.... może na moim ;-) miło by było ,hi,hi :-)
    serdecznie pozdrawiam :-))))

    www.kasiajewellery.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Hallo meine Liebe Penelope

    ja tez sie sapisuje no to piekne jajako ,naturalnie jak moge ? :-)

    Pozdrawiam cie serdecznie

    Ati

    OdpowiedzUsuń
  51. Wpisuje się Ada,która tutaj z e-mailem wpada
    wara@poczta.forward.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. i ja się zapisuję na słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  53. I JA SIĘ PISZĘ :-) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  54. No to ja znów się wpisuję jako chętna, takie tu cudeńka, może tym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja rowniez sie zapisuje...

    OdpowiedzUsuń
  56. Oczywiscie zapisuje sie. Nie moge stracic takiej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  57. Zestaw przecudny:)Jestem bezblogowa ale baaaardzo zainteresowana:)Pozdrawiam Sylwia, e;mail:szydzina@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja się zgłaszam, z nadzieją, że te cuda trafia do mnie :)

    http://kasmatka.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  59. hihi, ale metodę wymyśliłaś :)
    Dobrze, ze mnie się juz udało wygrać candy o ciebie i mam cudne serduszko bo byłoby mi smutno, ze teraz to juz najmniejszych szans nie mam, przy tej całej konkurencji :) ale to szare jajko... no skradło mi serce, nie powiem!

    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękności. Z wielką nieśmiałością zgłaszam się w kolejce po słodkości. Tylko mam mały problem - nie wiem jak umieścić -technicznie- info :(.
    Liczę na to, ze która z Was mi podpowie... O co proszę bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  61. Penelopo, dziękuję za komentarz u mnie. Wiedziałam, że to wyróżnienie to Twoje dzieło. Od początku bardzo mi się podobało i cieszę się że je doatałam. Cudnie wygląda na moim blogu. Powinnaś projektować wyróżnienia!!

    OdpowiedzUsuń
  62. piękne rzeczy.........
    na zajączka taką gąskę dostać, ach ...

    OdpowiedzUsuń
  63. Penelopo zglądam do Ciebie od dawna. Bardzo podoba mi się Twoja wytwórczość. Zazdroszę Ci talentu w tworzeniu jak i w pisaniu. W związku z pierwszym postem zapisuje się na Twe słodkości. Pozdrawiam Beata
    http://batka-beata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Witaj. zapraszam do współtworzenia blodu POLSKIE WNĘTRZA. Proszę o maila z wyrażeniem zgody na zamieszczenie linku to strony. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. Zajrzałam do Ciebie pierwszy raz i już mi się spodobało...nie mogę oprzeć się tej gąsce i cudownej pisance :) - staję w kolejce i cierpliwie czekam
    http://aniolzzielenca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. To ja tez w marcu spróbuję może szczęście mi dopisze

    OdpowiedzUsuń
  67. Gęś i jajo cudne! Staję w ogoneczku - może szczęście mi dopisze.
    Zapraszam na mojego świeżo narodzonego bloga : jezioraszum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. to i ja się pobawię :)

    OdpowiedzUsuń
  69. hi juz zrobilam calkiem o tym zapomnialam pszepraszam juz teraz poprawione .

    Pozdrawiam

    Beate

    OdpowiedzUsuń
  70. A ja zapraszam po Wyróżnienie :)Będzie mi bardzo miło iwonarutkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Będą ślicznie wyglądać na moim stole wielkanocnym :) Pozdrawiam

    iwopla

    OdpowiedzUsuń
  72. Przepiękne są Twoje pisanki. Też się ustawię w tej dłuuuuugaśnej kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  73. Witam i na piękne niespodzianki się pisze.Pozdrawiam Anna.
    aneczka23-82@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Penelopo droga, ja tylko na chwilke, żeby Ci powiedzieć, że u mnie czeka na Ciebie wyróżnienie:)
    Wpadnij po odbiór w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  75. PO takie cudności stanę po cichu:)
    Penelopko kochana, zapraszam po wyróżnienie:) Odbierz tym razem, ok?:))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  76. Jaj wszystkim trzeba, a tu tylko jedno. Nic, może mi się poszczęści :-)
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  77. Candy wpasowane idealnie w tematykę jajeczno-wiosenną, chętnie się zaopiekuję i ptaszyskiem, i jajem! :)

    OdpowiedzUsuń
  78. O to ja też się wpisuje, takie wspanialości wystawiasz, że aż nie sposób przejść obojętnie. pozdrawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Myszko, czekają na Ciebie u mnie wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ale piękne rzeczy przygotowałaś nam na marzec:) Też bym chciała je przygarnąć, a co!:D

    OdpowiedzUsuń
  81. Piękna gąska i urocze jajusio :-)
    Może wyląduje w moim wielkanocnym koszyczku ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. To jeszcze ja się może załapię (;
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  83. Zestawik wielkanocny pięęęęęękny :) Z przyjemnością bym stała się jego właścicielką :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Uwielbiam aniołki, więc się zapisuję. ;)

    Penelopo, a próbowałaś stworzyć łabędzia? Jeśli nie to spróbuj. Będą równie piękne! :D

    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  85. Kolejka nie ma końca....ale co tam, cierpliwa ponoć jestem...postoję w niej i ja !

    OdpowiedzUsuń
  86. Gąska przecudna, więc zapisuję się i ja :))
    Pozdrawiam serdecznie, Aga.
    hagnos@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. wow! Jestem pod naprawdę ogromnym wrażeniem Twoich jajek, są absolutnie przepiękne!!! A już to z aniołkiem istny majstersztyk! :) Oczywiście ustawiam się po nie :))) www.mojefilcowanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. To i ja się zapiszę:) pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  89. sprytne zasady! nie przejdę obojętnie obok tych słodkości i grzecznie staję w kolejce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  90. Lubie odwiedzac twojego bloga.
    Moze mi sie poszczesci w candy??
    Pozdrawiam serdecznie.

    abierowiec@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Witam,

    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :) Opad szczeny na widok tych wszystkich cudnych prac dzisiaj zaliczyłam zaglądając tutaj. Motto Lotto to "aby wygrać, trzeba grac"... hołdując mu zapisuję się do tej dłuuuugiej kolejki :)

    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. Też cem :)nawet nauczyłam się na ta okoliczność dodawać link na pasek haha :)pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Witam ja też się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  94. jestem sto pierwsza!! bawię się także

    OdpowiedzUsuń
  95. Jestem 102:)
    Pozdrawiam serdecznie pozostałe uczestniczki;)

    OdpowiedzUsuń
  96. O rety! Zapomniałam się zapisać do zabawy!!
    Tak więc nadrabiam zaległości w tej materii

    OdpowiedzUsuń
  97. I ja też się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  98. to i ja i ja na jedno sąsiadko:)

    OdpowiedzUsuń
  99. I tak nie wygram, ale się staram:)
    Pozdrawiam.Aśka

    OdpowiedzUsuń
  100. Może ta gąska w moim domku zagości...

    OdpowiedzUsuń
  101. może się uda lonia-jedryczka11@wp.pl
    Longina Jędryczka

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja bardzo chętnie wezmę udział w losowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  103. Piękne! Też się zgłaszam :o)

    OdpowiedzUsuń
  104. to ja dołączam się do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  105. piękne :) pozdrawiam :) agugug@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  106. Ustawiam się na końcu ogonka :-)))
    Pozdrawiam ciepło i wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  107. Cieszę się że bezblogowi też mają szansę uczestniczyć w losowaniu,zatem ustawiam się grzecznie w kolejce

    OdpowiedzUsuń